Dag 2

Aloha !
Min skoldag har varit himla bra, började 9.20. Då fick vi biblotekskort, sen gick vi runt i skolan igen, så sjukt svårt att hitta. Så himla stort ! Sen tog vi skolfoto, får se hur den blir..hehe brukar aldrig bli bra. Medans vi skulle fotas så pratade vi mycket med varandra i klassen, så börjar lära mig lite namn och sånt nu :) Alla är jätte trevliga ! Väldigt nöjd med klassen faktiskt ! Sen åt vi lunch, efter lunchen gick vi upp till mode/textil klasserna och skulle "mingla". Vi fick 5 papper och en penna, så skulle man gå runt och rita av varandra med vänster hand, utan att titta på pappret. Blev så sjukt fult haha ! Så fick vi saltapinnar..efter det hade vi rast och sen skulle vi träffa syon som pratade om lite saker.

När vi skulle hem så åkte jag med hanna,emma och jennifer. Sen träffade vi ida som jag och emma åkte med till gullmarsplan. Sen skulle alla åt olika håll. Dem är så trevliga :D Känns som att vi har gått i samma klass mycke längre än 2 dagar haha !

Klockan 18.45 är det träning, vet inte när den slutar. Men sen ska jag färga jennifers hår och fixa simones också. Adios !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vi ska ha en liten lek frissörsalong idag ? :P

2009-08-21 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0