Det är vaaarmt !

Jag lever !
Skrev sjukt lite igår, men hade fullt upp hela dagen. Va först med sara och åt kebab, skippade donken. Sen gick vi runt i ringen lite och sen åkte jag raka vägen till sätra där ullis mötte mig. Vi gick hem till henne och satt vid datorn. Sen tränade vi lite. Sen sov jag där, hade inga saker med mig, men jag klarar mig alltid ! ;)
Ullis pratade i sömnen och tryckte ut mig från sängen lite, haha ! Sen gick vi upp 12 och åt frukost. Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här på mitt rum.

Ska packa till lägret strax och jag VILL INTE ÅKA !! Fyfan för träningsläger och berra tycks ha sagt att det kommer bli väldigt jobbigt i år....bläää ! Sen vid 4 kommer det gäster så jag kommer nog inte skriva så mycket mer tror jag.

Om det här blir det sista inlägget så hörst vi om 6 dagar..tror jag ;) Adios !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men tänk vilka gäster du fick! :D ;)

2009-08-03 @ 22:00:28
URL: http://bonnlurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0