Don't close your eyes..

Hola !
Kom till skolan vid 12, frisör och mode/textil klasserna samlades i E003 (stooooort klassrum) Där fick vi fika och sen blev vi indelade i 8 grupper med 5 personer i varje. Sen fick varje grupp 5 toalettrullar som vi skulle göra en klänning av :D haha ! Vi skulle göra en brudklänning. Så en i gruppen fick vara modell coh så började alla grupper göra snygga toalettpappers klänningar. Det va riktigt roligt ! Och våran blev ganska bra tycker jag, hehe ;) EFter det slutade vi, väldigt tidigt. Då gick jag och sara till nacka forum och prövade kläder och åt på tacobar. eller iaf jag, sara åt hamburgare.
Jag upptäckte att jag inte hade några pengar..inte kul, för jag hade hittat en massa kläder som jag ville ha ! >:(

Efter ett tag åkte vi hem och idag är det ingen träning (hallelujah)
Adios ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0