.

Jag gick aldrig till träningen idag,hade så ont i huvudet. Istället däckade jag på soffan och sov i nån timme. Sen åt jag middag och har bara suttit framför tvn och degat. Imorgon ska jag färga jennifers hår och träna innan dess. Det är så sjukt hur mycke vi tränar !

Måndag - träning
Tisdag -  träning
Onsdag - LEDIG
Torsdag - träning
Fredag - träning
Lördag - fystester
Söndag - LEDIG

Fyfan för våra träningar...jag skulle gå på bio med jennifer på fredag men det går ju inte för träningen, ööööh ! Och det går inte på lördag heller för då har vi som sagt fystester på morgonen och sen kräftskiva på kvällen. På söndag kanse hon inte kan så vi får se när det blir ;)

Jaja nu ska jag duscha och sen ska jag kolla vilka kläder jag ska ha imorgon, ska ta skolfoto. Andra dagen liksom, haha liiite tidigt. Aja adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0