gaah

Nu jag vara knäppis ! ska se the notebook igen ;) älskar den...miiiih ! <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh att du aldrig sett the notebook förut?? Den e ju sååååååå bra <3 Jag har boken till och med (men måste köpa filmen, hade den inspelad förut på hårddisk men den försvann) Haha, jag såg filmen när jag gick i ettan på gymnasiet, jag blev helt fast, så jag fick alla tjejer i klassen att kolla på den och alla blev kära.. Sen när det var svenska nationella så var det 5 tjejer som skrev en uppsats om den filmen :P haha.. Och Ryan Gosling e ju såååå underbar. Tror jag sett filmen över hundra gånger :P

2009-08-19 @ 14:49:50
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0