hunger barn

Sen jag kom hem från träningslägret har jag varit hungrig hela tiden ! Imorse åt jag frukost, 10 minuter senare blev jag hungrig igen, till middag åt jag jätte mycke, efter jag hade duschat blev jag hungrig igen. Vad är det som händer. Nyss åt jag mackor och nu blev jag hungrig...mysko !

Aja, så nu sitter jag och äter en massa nötter ;) Imorgon ska jag till ullis, ska sova där och sen på torsdag åker vi till hennes landställe. Kommer hem på söndag tror jag. Fast sara fyller ju år den 15e..borde ju va hemma och fira henne. Men får se hur det blir med det, Adios !

Kommentarer
Postat av: Marie

ja ellerhur

2009-08-12 @ 02:29:16
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0