huuula

Aloha !
Imorse va det inge kul att gå upp, det regnade och jag va skit trött. Klockan halv 8 drog jag mig mot tvärbanan och åkte till liljeholmen. Därifrån fick jag skjuts till bosön där vi skulle träna.

Först hade vi vanlig träning, sen lunch. Efter lunchen hade vi våra fystester och avslutade med koopertestet som alla hatar ! Vi skulle springa 3000 m / 3 km på tid. Jag kom först med tiden 12.43. Efter alla fystester va man helt slut och fick äntligen duscha.

EFter det skulle vi åka hem, men vi fick vänta i 30 minuter på mimmis mamma, sen satt vi i bilköer i typ en timme..men till slut kom jag hem ;) Nu sitter jag på mitt rum, ska få gäster om typ en timme, dags att fixa sig lite. Adios !

just det ! Jag har fått låna bellas usb-minne med alla bilder från spanien och träningslägret :) kommer kanske upp några senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0