Jag hatar niklas !!!

Hola !
Nu är jag hemma i sköna stockholm, hade det bra på landet, vääldigt varmt. Och jag hade tagit en massa skit fina bilder ! Men så skulle jag radera en bild och så tryckte jag på fel knapp så jag raderade alla bilder !!! Så jävla klantigt ! Jag hatar Niklas !! För er som inte vet så heter min kamera niklas, orkar inte förklara. Det är en sån lång historia haha ;)

Ikväll ska vi fira sara som fyller 16 år idag ! :) Efter det ska jag kanske till the voice, ska se vad de andra ska göra först. Men kristian/godis pojken/chili boy vill att jag ska dit och julia vill också träffas där, så det blir nog the voice för min del :)
Adios amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0