Jajajaaaa

Hola !
Nu ska jag berätta om min helg..eller strax iaf ;) Gör det i ett nytt inlägg..hehe fråga mig innte varför. Just nu sitter jag på mitt rum i min fotölj och lyssnar på musik. Väldigt skönt. Måste läsa i frisörboken också...30 sidor, läxa från i fredags. Fast jag har typ 10 sidor kvar så det är inte hela världen. Men iaf..jobbigt. Har tyvärr inga bilder från helgen, men det kanske kommer så småningom eftersom att det va en massa andra som fotade som galningar ;) Jaja..inget mer kul att komma mer här..hejdå på en liten stund ;)

Bara liiite söta ;)
Simone, jag, tobias

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liite söta? =P

Ni är fruktasvärt söta, alla tre faktiskt men det säger jag inte högt ^^

2009-08-30 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0