Mitt i inlägget fick jag panik, det är min ursäkt

Nu lovar jag att det blir det sista inläggen innan jag går och lägger mig ;) Måste fan komma in i bättre tider snart, skolan börjar ju fan om 8 dagar...iiiiih !!

Jävla skit ! Vet ni vad jag upptäckte nyss ?! Mamma har ju satt en spik på väggen för att jag ska kunna hänga upp sergis matchtröja. Den hänger precis vid fönstret som jag alltid har öppet och den börjar tappa lukt..hahaha fyfan vad äcklgt det låter. Men asså jag tycker inte den lukar äckligt nånstans ! Helt sjukt, för alla tycker den lukar äckligt, who can blame them ? Men jag känner inte den äckliga lukten..bara för att det bara är jag som vet hur sergi luktar kanske. Men hur som helst så tappar den lukt så när jag märkte det så stängde jag fort fönstret ! haha ;)

Jaja dags att sova, AAAAAAAH USCH PANIK PANIK !!!! En nattfjäril satt på mitt ben ! JAG HATAR INSEKTER ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD ! Herregud, jag fick ärligt talat panik ! Nu sitter den där uppe i taket och kommer sätta sig på mitt ansikte när jag sover...aaaah...nej jag kommer inte kunna sova nu ! Och jag kan inte öppna fönstret eftersom att tröjan hänger där..uuuh..gud jag är helt uppspelt nu.

Det jag hatar med den här lägenheten är att det alltid är insekter på mitt rum eftersom att det är en skog precis utanför oss och då flyger dem in hit. Det är det enda jag inte gillar med att bo här. Paniken börjar lägga sig nu..ska försöka sova nu.

Blev ett mycket längre inlägg än vad jag hade planerat ! Men godnatt nu alla där ute som är vakna ;) Adios amigos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0