Nej nu ska jag skynda mig lite !

Nu har jag segat mig sjukt mycket, borde egentligen redan vara hos ullis, men jag håller på att packa, strax klar tror jag. Sen ska jag borsta tänderna och sen bär det av till ullis. Men jag har ett problem, jag vet inte hur mycket pengar jag har på kortet och mamma är inte hemma så hon kan inte kolla det. Jag behöver ju pengar där borta och sen behöver jag 30 kronor för att åka med båten hem. Så det blir lite jobbigt, aja, slut på skitsnack !

Just det ! Jag kanske åker hem på lördag, för sara fyller ju år då, den 15e. Men jag får se, annars stannar jag hos ullis. Men nu ska jag vrida upp tempot, hörs inom snar framtid ;) Adios !

Vissa dagar får man gilla sitt hår, idag är en sån dag..förutom att luggen ser knäpp ut på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad är det du ska göra? =)

2009-08-12 @ 16:57:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad är det du ska göra? =)

2009-08-12 @ 16:57:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0