Princess majo mjao och King mjao

Hola guapa !
Idag hade ju bella sin lilla "fest". Ingen hittade hem till henne så jag fick visa vägen från örnsberg och självklart så ska jag komma försent så alla får stå och vänta på mig ;) hehe. Hos bella fick vi våfflor, vi lyssnade på musik, satt på filtar på hennes uteplats och hade det härligt. Sen skulle vi göra en lek. Bella hade en massa små bilder på personer i laget, men man såg bara tex en mun, så skulle man skriva ner vem man trodde det va, haha skit roligt. Fast jag och hanna som va i en grup kom iof sist ;)

Sen fick vi se på en massa filmer som bella har gjort, alltid lika roligt ! haha sen hade hon fiskdamm ! Vid 0 va jag tvungen att dra mig hem, det tar ju ett tag att komma hem.

Nu ska jag göra nånting annat kul ! Bilder från igår kommer strax ! adios amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0