Princess majo mjao

Hola !
Julia och Linnea gick precis hem så nu ska jag berätta om gårdagen.

Jag åkte till hornstull och mötte linnea, vi gick till julias port och väntade på att hon skulle komma hem. När julia kom så fick jag ett jätte fint halsband av henne ! Ett likadant som hon fick av miqi i spanien, linnea hade också fått ett sånt fast av david. Så då hade hon köpt ett åt mig i grekland så vi alla 3 hade likadana ;) så gulligt så !

Sen åkte vi hem till mig, gjorde lite små saker, sen gjorde vi tacos. På kvällen gick vi och köpte godis och läsk, sen kollade vi på i taket lyser stjärnorna. Vid typ halv 12 började vi spela in en film, haha skit rolig ! Det skulle vara en skräckfilm, as rolig.

När vi skulle sova så orkade vi inte pumpa upp luftmadrasserna så vi sov i soffan. Vi fick ta bort alla kuddar och lägga på golvet framför soffan, lite svårt att förklara..men det blev så bra så. Sen kollade vi på meangirls och sen sov vi.

Imorse vaknade vi vid 9 och vi har bara legat i soffan och ätit godis,tittat på tv och suttit med datorn. Men dem gick som sagt hem precis.

Vid 6 ska vi till bellao ! Skriver mer om ett tag, adios !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va det därför dom skulle hämta luftmadraserna ? =P

2009-08-09 @ 20:49:15
URL: http://bonnlurk.blogg.se/
Postat av: Louise

japp ;)

2009-08-09 @ 23:28:07
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

I see

2009-08-10 @ 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0