Trött men vaken

Godmorgon !
Helt otrolgt, jag är uppe ! gick upp klockan 9 (!!) Gaaah vad duktig jag är ! Såg på filmen the notebook igår natt, men som vanligt kan man bara se i 72 minuter, men min stannade efter 44 minuter (?) Då blev jag lite galen för jag ville verkligen se filmen, så sjukt bra ! Men man måste vänta 54 minuter, sen kan man se igen. Så jag började måla naglarna och lite sånt..och sen fick jag se klart filmen.... :) I love it ! En utav de bästa filmerna jag har sett tror jag, och jag är kär i killen i filmen ! :D

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska försöka hinna med att träffa amanda och rebecca för att lämna och få tillbaks kläder, de går ju i skolan nu så det lär väl bli ikväll eller på eftermiddagen ! Men nu ska jag göra nåt annat :) Adios !

Jag måste köpa the notebook snarast...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0