Heluuu

Välkommen..yiha !
Tro det eller ej, men jag har fortfarande ont i huvudet. Från att jag vaknade tills jag somnar kanske ? Fyfan..

Aja kom hem från mötet för typ en timme sen. Gick väldigt bra och fick reda på en massa bra grejer. Jag och kate ska bestämma nån dag då vi ska skicka ut mail till alla föräldrar, eventuellt ringa dem, sätta upp lappar i hägerstensåsens skola och i västertorpshallen. Träningstider för knattelagen blir tisdagar klokcan halv 6. As bra !

Just det, skickade ut 5 olika mail innan jag åkte till 5 olika frisörsalonger.
Marianila, studia81, klippsödermalm, hårmakeriet och salong svartensgatan 7..påhittigt namn på den sista..
Håller tummarna för att jag ska få en praktikplats ! Snälla snälla, kom igen nu !

Mer naturell än så här får du aldrig se mig..love my eyes..naturellt ohyes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du ha praktik redan? =S

Dom söker hårfrissor i Nacka såg jag idag ;)

Dom kanske vill ha en praktikant =P

2009-09-01 @ 10:54:25
Postat av: Anonym

Ska du ha praktik redan? =S

Dom söker hårfrissor i Nacka såg jag idag ;)

Dom kanske vill ha en praktikant =P

2009-09-01 @ 10:54:36
Postat av: louise

si praktik i 1an 2an och 3an

2009-09-01 @ 21:21:47
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0