www.surfthechannel.com

Igår berättade ullis om en sida som man kan kolla på en massa filmer gratis. Den är skit bra ! Men det finns en neckdel..en jävligt stor nackdel. Man kan bara kolla i 72 minuter och sen stoppas filmen, så måste man typ vänta i 54 minuter, sen kan man titta igen. Men jag har inte orkat vänta så länge så jag slutar helt enkelt att se på filmen, haha ! Men jag har ändå bara sett 2 filmer som jag redan har sett förut så jag vet hur de slutar redan ;)

Igår tittade jag på : 27 dresses
Idag tittade jag på : Kalle och chokladfabriken

Men det finns inga svenska filmer eftersom att sidan inte är svensk. Men det är skit bra !

Kommentarer
Postat av: ida

Sv: ja, det är jätteskönt! :) Okej, synd. Men allt bra med dig då? :)

2009-08-17 @ 15:43:44
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan få låna Kalle i chokladfabriken ;) LoL

2009-08-17 @ 17:11:46
Postat av: Alexandra

Brukade vara inne på såna sidor (-: Men då för att kolla på tv.serier.



Snygg blogg (-:

2009-08-18 @ 21:02:24
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0