10 februari 2009

Haha idag åkte vi skridskor med skolan, jag fick jätte små skridskor "/ hade jääätte ont i fötterna. så träffade vi småungarna igen :D haha ! så sa dem att deras lärare som var 19 år frågade chans på mig :P haha, sen va de lite jobbiga å ba: kom åk dit ! hela tiden till oss. Nils hette läraren :P sen åkte i hem vid 3, då skrev jag porogrammet till träningen och sen sa mamma att vi skulle åka å kolla på tapeter. vi ska troligen flytta till sommarn :) till ett hus som inte är färdigbyggt än, så då skulle vi välja tapeter som de sätter in i rummen i lägenheten. det va lite stressigt för vi skulle välja på typ 20 min !! valde en fiiin :) sen hade vi träning..gick väldigt bra i början, men sen blev dem okincenterade och så fattade de typ aldrig övningarna :D haha ! sen åkte vi hem..satte mig vid datorn, åt efter ett tag och nu sitter jag på mitt rum och ser på top model, älska älska! :D om mindre än 2 veckor åker vi till kanarieöarna :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0