11 februari 2009

När jag vaknade imorse va det jätte skönt ! för jag kunde ligga kvar i sängen ganska länge :) gick till skolan och hade musik först, jätte roligt ! spelade i band, spelade trummor. det va riktigt skoj ! haha men jag spelade alltid för fort :D är mycket svårare att spela långsamt ;P sen kollade vi på "en obekväm sanning" på no:lektionen. haha sen efter lunchen va sara och jag lite roliga och gick runt till en massa folk :D haha ! efter vi hade slutat gick rebecca och jag hem till mig och övade till franska provet imorgon, hoppas det går bra !! det MÅSTE gå bra :P kollar på top model nu, och jag är sur för att analigh eller hur det nu kan stavas åkte ut !! så himla dåligt :P haha å det gör ju inte saken bättre att de andra två sög när de skulle gå modevisning :D hahaha ! ne nu ska jag kolla vem som vinner ! ciaaaaaaaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0