12 februari 2009

Vaknade idag utan att mobilen ringde, den hade stängt av sig :S så jag fick skynda mig lite. hade matte test, gick väl helt okej. sen på engelskan satt jag,amanda och rebecca i korridoren och läste och lyssnade på musik. så hörde jag ett pip hela tiden, trodde det va musiken :P men så tog jag av mig hörlurarna och hörde att det va brandlarmet..fick gå ut utan jacka å sånt !! fufaaan va det va kallt ! :P usch usch. sen hade vi so, sen lunch. efter det hade vi franska prov ! jag är jäätte nöjd med det :D för första gången gick det bra på franska provet ! :D åå är så nöjd ;D sen gick jag hem, amanda,sara och rebecca skulle till coop så jag gick själv. imorgon är det idrottsdag. a , s och r ska ju till romme och de ska va i skolan as tidigt ! haah men själv ska jag va i tp klockan 20 över 10 :D skulle egentligen va klockan 10 men det ändrades :P sköönt ! hahaha jag ska på curling :D haha ! vill åka till stan.. ! kan kanske dra med mig nån innan jag ska till träningen ? :P aja, nu ska jag ägna mig åt andra saker ;D just det ! på lördan är det ju alla hjärtans dag :) då ska jag till mimmi, hon fyller år :P men vad ska man köpa?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0