13 februari 2009 = Fredag den trettonde >:D

Sara väckte mig imorse..klockan kvart över 6 ! men jag la på när jag svarade :P haha, vet inte varför :P sen sov jag igen, gick upp vid 9 och gjorde köttbullar och makaroner till matsäck. sen gjorde jag mig iordning och gick til lkonsum å köpte dricka, sen gick jag till vivo och köpte kakor :P sen träffades all i tp. åkte till curlingen, va as roligt ! :D vill göra det igen !! gjorde det i 2 h typ och sen åt vi och åkte hem..ingen promenad :D sköönt ! just det, vårt lag vann :) 3/4 ggr, den sista blev oavgjord så ingen fick poäng :P det va jag,siri,linnéa och linn i laget :P vi mötte josefine och 3 andra killar från typ 6:an, och en från 8:an. orkar inte skriva mer nu, sitter i hallen, den bärbara datorn fungerar inte :S inte nätet iaf :P Bajbaj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0