14 februari 2009 = alla hjärtans dag <3<3<3<3

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER !! <3<3<3<3<3<3<3<3

Vaknade klockan 8 av ett fint sms av hanna ;P " Nu sticker jag till värmen :) ha de super medans ja e borta ! Har inte med mobilen men du överlever säkert ändå på nåt sätt ;) puss <3 "
Orkade inte svara, somnade om istället ! :P haha. sen gick jag upp klockan halv 1 typ..fixade mig och fick skjuts till mimmi vid 2. va där å firade henne :) det va roligt, orkar faktiskt inte berätta allt som hände där ;D haha, men iaf.. gick hem vid typ halv 6 (?) jo tror det..det va sköönt att gå faktiskt, jag som hatar promenader :P men jag ville faktiskt gå längre om jag hade haft nån att gå med ;P

Så här såg jag ut idaag :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0