18 februari 2009

När jag gick upp imorse blev det strömmavbrott, irriterande ! gick till amanda, hon lånade min randiga tröja, jag lånade 2 klänningar och fick tillbaka 1 klänning. så lämnade jag tillbaka 3 tröjor som va hennes också. i skolan va det också strömmavbrott -.- vi kunde inte spela i band då, för vi behövde bas och synt,,men sen kom den tillbaka så då kunde vi spela :) efter lunch åkte vi till gamla stan på nåt muséum..sen åkte vi hem, sara och jag gick till coop, och sen hem.

Just nu ser jag på top model, bli så galen för en utav tjejerna ser jätte ful ut först. men sen efter klippningen å sånt blir hon jätte snygg ! :P haha. galet ;P och jag är så duktig så jag pluggar no,,eller ja just nu gör jag inte det, men för en liten stind sen :P och ska fortsätta igen..när jag  har skrivit klart ;) och nu är jag lar såå,,au revoir ! back to the homework !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0