20 februari 2009

Va i skolan idag..hände inget speciellt, eller hade ju no prov ! fyfaan ! jag hade typ inte behövt sitta å skriva i 1000 år igår, för man behövde aldrig redogörelsen typ :P irriterande.... >:( haha på so:n va det roligt ! satt och ritade på rasmus jeans väst ;D gjorde en massa gröna hjärtan och blommor hahaha :D såg så roligt ut ;P Sen satt jag,rasmus,christoffer,linnéa och louie och gjorde en massa konstiga saker :P jag försökte förgäves lära dem att skela ;P det va lite skoj, sen satt jag,william och nellie och diskuterade gamla klasskompisar :P va roligt ! william kan va så himla rolig ibland ;P sen gick sara och jag till vivo och köpte godis och gick sedan hem. sitter på mitt rum och ser på tv,,ska packa idaag för TIDIGT imorgon bitti ska vi åka till kanarieöarna !! :D Ska smsa sarao,amandao och rebeccao då ;D väcka dem lite vid typ 5  halv 6 ? :P aja heejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0