4 februari 2009

Vaknade imorse av att mamma ringde mig, hon undrade varför jag inte var uppe. jag tyckte jag hade gott om tid på mig, men då sa hon att jag hade nationella proven idag !! så jag sprang upp för att klä på mig, men kom på att det är imorgon :P TUUR !! verkligen :P fyfan.. åå just det ! jag hade längtat till musik lektionen jätte länge för vi ska ju spela i band. så va läraren sjuk ! då fick vi sitta och göra vad vi ville, tråkigt "/ hade så himla lust att ha musik !! efter skolan gick jag hem..satt vid datorn. inte gjort så mycket alls faktiskt :P skönt faktiskt ! onsdag är ju den enda dagen jag är ledig på vardagarna..då är det skönt att inte göra något ;) jag,pappi och simone åkte till moa och antonio vid 7..pappa skulle kolla något så då följde vi med. sen åkte vi hem lagom till top model :) haha under hela bilresan hem hade jag på mig pappas pälsmössa :D jag ser så rolig ut i den ! den är jätte skön ;) har på mig den nu också ;D den är så mjuk och len, haha ! så imorgon är det alltså nationella proven,,ska skriva en krönika tror jag.. :) hoppas jag får mycket idéer, 2 h och 50 min liksom :P usch ! nee nu ska jag fortsätta å kolla på efterlyst ! ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0