Dö bara dööö

Wohoo klippte simp förut :D va as roligt ! och det blev faktiskt bra, ser lovande ut för mig ;D haha ! sen gjorde vi varma mackor och varm choklad till middag :) muums. ja efter det fortsatte jag å plugga, är det bara jag som är dum i huvet eller ? det kan seriöst inte ta sån här lång tid att skriva !! det är omöjligt ! jag krånglar säkert bara till allting för mig..orkar inte med det här nu ! men prov imórgon så :'( tyckte iaf att jag förtjänade en paus på några minuter :') varva ner lite..sluta bli stressad och irriterad på den jävla no:n..ja..jag lär väll vara uppe och jobba några timmar till om jag fortsätter så här >:( döda mig..och jag vill göra allt så himla bra liksom ! det är ju slut betyg och jag tackar helst inte nej till att höja mig ! Fuck NOOOO !! ska roa mig så gott det går i några minuter till, sen ska jag fortsätta jobba..nej fan också ! ska ju hinna duscha också ! varför varföör ? haha blir så deprimerad att inte tiden räcker till :P Hejdå alla nördar ! dags att dra sig in i helvetet igen..lär nog skriva ett inlägg när jag är klar..om jag blir klar ;D heejdå barn !


Damp bild och middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0