.,.,.,

Igår:
Efter skolan åkte jag in till stan innan jag skulle till träningen. man fick 20 % rea på h&m, då köpte jag ett jätte gulligt halsband till mimmi som fyller år ( den vill jag ha själv !! :P ) och 2 par spetts hårband, ett svart till mig och ett rosa till mimmi. sen köpte jag foundation. gick till ett annat h&m sen å då fick jag en till 20 %, då köpte jag en ganska stor randig tröja som jag kan ha tights till. just det, köpte ju spets thights ( !! ) har velat ha det läänge :P å ett par mörk blåa. så köpte jag 2 par örhängen också :) efter det åkte jag till träningen.

Idag:
fortsätter där ifrån jag slutade i det förra inlägget..fick skjuts till träningen vid typ 6. tränade och fick reda på att jag ska spela nio meter på matchen på söndag ( !!! ) usch hatar det !! >:( trodde jag skulle få slippa det när jag bytte lag.. men nee ! sen hämtade pappi mig vid 8, då åkte vi hem och åt tacoos :) undra om det e nån som inte gillar det? eller det klart det finns nån men jag känner ingen :P haha,,sen duscha jag och brovade lite kläder tills imorgon.. ska ha spetstightsen och en svart och vit tupklänning.

Korv hejdå ;)<3

Kommentarer
Postat av: Sanne

din morfar gillar inte det :P eller, okej, det är brödet/skalet han inte gillar, annars äter han väl det :D haha

2009-02-13 @ 23:35:04
Postat av: Louise

haha :D men säg att han tycker feel ! :P

2009-02-14 @ 18:18:11
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0