Hubba bubba

just det ! glömde skriva att lori och jag redovisade våran jobb intervju på engelskan idag. efter den skulle klassen rösta på 2 par som ska filma intervjuen till "working in europe" tror jag att det hetar iaf :P haha ! och josefin - isabella fick mest röster så dem ska filma sin och sen så fick linnéa - emily lika många röster som jag och lori ! så vi ska filma ;D skoj skoj..

ne nu blir det lite läskigt..jag ska klippa simone ! hahaha, det vågar jag inte ;D men ska man bli frisör så ska man ju börja nån gång ;D jag har redan sagt att jag säker kommer förstöra det, men hon vill ändå att jag ska klippa henne ;P

Uuuusch, hur lång tid kan det ta att göra no ?? fattar inte hur det kan ta så himla lång tid >:( jooobbigt som faaan !! :P
Lilla thilde ringde mig precis, haha stackarn är 35 minuter för tidig till träningen ;D å hon kan ju inte göra annat än å bara sitta vid ingången, man får ju inte gå in i hallen för det e polishuset :P haha !

Ne dags att ta fram saxen å börja klippa ;D håll tummarna för att det bli braa ! haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0