ingen rubrik

Nationella proven idag :O fast det va inte svårt alls..trodde inte det skulle va det heller. efter skolan tränade jag och kate knattarna. sen åkte jag hem. åt och lite sånt..gjorde lite lite liiiite franska :D haha, just nu ser jag på hide and seek och äter glass. usch jag hatar skräck filmer, fråga mig inte varför jag kollar på en nu :P haha ! men jag kunde inte låta bli :P va i stan igår med amanda innan träningen, köpte först en tröja, typ som en tjocktröja, fast en kort vid magen..vet inte hur jag ska förklara :P köpte iaf en lila, sen hittade jag en svart lite senare så köpte den också. sen köpte jag ett par örhängen och hårnålar, märkte att jag hade glömt att ta med mig några till träningen :D haha,, men just det ! vi åkte ju skridskor idag med skolan. hahaha jag är verkligen dåålig på att åkla skridskor ! :D haha sen kom det en massa små barn och frågade om de skulle lära oss att åka :D hahaha !! dt va lite skoj :D haha det roligaste va nog att när hon frågade det så ramlade hon ;D ne nu ska jag se på filmen igen ;) skriver imorgon eller senare ikväll,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0