Jaja

Idag har jag varit så duktig och städat mitt rum..som vanligt tar mattan 100 år att städa men så jobbigt är det faktiskt inte :P imorgon är det skola, helgen har gått allderles för fort ! verkligen..så jobbigt "/ fan va jobbigt att börja 8 imorgon för kören..och sara ska inte komma nu heller ! har du slutat eller ? :P tråkigt att gå dit själv..men vad gör man inte för betygen ;) det e ju helt okej när man väl är där :P just det ! jag tror vi ska ha hemkunskap från och med imorgon, för den andra gruppen hade nog sin sista förra veckan :P fan också, då slutar vi inte tidigt på måndagar :D haha ! men måste höja mig i några ämnen så det är bra att ha hemkunskap då ;) just nu ser jag på my new bff och äter en jätte skål med flingor :D haha gott gott ! efter jag har kollat klart på my new bff ska jag göra mig i ordning för natten, måste läsa en massa sidor i svenska boken, nej just det ! har ju engelska boken också >:( hur mycket tror dem man orkar läsa egentligen ? man vill ju gärna ha ett liv också :P aja dags att återgå till my new bff, så ha en braaao natt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0