17 februari 2009

Vaknade tidigt idag, jätte skönt för jag kundeligga kvar ganska länge men åndå ha mycket tid att fixa mig på :) efter ett tag gick jag upp och gjorde en stooor kopp choklad och mackor :) gott gott goott ! hade mycke tid på mig, fast inte när jag skulle sminka mig, platta håret och borsta tänderna :D haha, då fick jag lite bråttom ;) va i skolan ..hände inte så mycke roligt. jo bilden, eller rolig va den ju INTE ! gick bara igenom en massa tråkiga målningar till provet "/ har typ alltid prov i bild, vem har det liksom ?! bara vår skola typ :P men sen på läxhjälpen va jag på bilden och då va det kul :) ska börja rita upp min symbol bild på en liten tavla som jag ska måla på men sån där tjock färg :) blir nog fint hoppas jag ;P hade idrott som sista lektion,,hade innebandy, va rooligt ! stod i mål, det gick bra :) släppte inte in något, hejja mig ! ;) sen hade jag träning. mötte kate i tp och vi åkte och hämtade bollarna och låste upp hallen. träningen gick braa :) sen fick vi träna simones lag också, det gick bra där med. hahaha helt plötsligt under den första träningen ( då de spelade match ) kom simones lag in å ba : HEJJA SWITTE !! HEJJA SWITTE !! så hade dem målat sig i sina ansikten :D hahaha så jävla roligt :D så jag va tvungen att ta foton på dem för att visa simone :D haha !

Sen gick vi till västertorp och kollade på när tobbe tränade, sen fick vi skjuts hem..åt mat, och nu sitter jag på mittr um och ser på shear genius finalen ;) usch usch neeeeeeeeeeej !! måste ju göra fucking no !! men åååh, orkar så inte ! nej jag gör det imorgon "/ e inge bra å skjuta upp, jag vet..men jag är ju faktiskt ledig efter skolan imorgon, så då får jag sitta å skriva artikeln och renskriva å en massa skit ! i värsta fall får jag skippa träningen på torsdag och plugga istället...suck,,aja, det va min dag lite kort ;) haha hade så himla tråkiga kläder idag så jag vill inte lägga upp nån bild ;)

CIAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0