10 - 11 januari 2009

Igår:
Vakna halv 12, gick å bada i typ en halvtimme. sen gjorde jag mig iordning och typ 20 i 2 kom emma. vi gick till vivo för att handla till kvällen. haha dem i affären trodde säkert att vi skulle äta allt själva för vi köpte 2 pepsi, 2 chipspåsar, 2 dipp, 2 gräddfil och en massa godis ;) sen gick vi hem till mig och lämnade allt och gick direkt till tp. där väntade linnéa,kate,ida,filiz,thilde och katarina. vi åkte till liljeholmen och tog tvärbanan därifrån. på tvärbanan mötte vi tanja och vi åkte till årsta och tanja hittade som tur va till bowlingen ! där va vi klockan typ 3. eller ne typ 20-kvart i. där delade vi upp oss 3 och 3. jag,ida och emma spelade på en bana. kate,filix och tanja på en. och katarina och linnéa på den sista, thilde ville inte va me "/  åå jag va riktigt cool ! ;) gjorde en strike på mitt första kast eller vad man nu säger. sen gjorde jag en spärr på den andra ;D när vi hade spelat klart efter ca 1 och en halvtimme kanske..kom min och emmas pappa med en varsinn bil och körde oss till en grekisk resturang i älvsjö. där va det goood mat :) älskar grekistkt ! när vi hade ätit klart åkte vi bussen hem till mig och alla va väldigt intresserade av mina katter :P haha ! hemma hos mig sjöng vi singstar hela kvällen :P haha. åå vi hade väldigt roligt ! :) vid typ 10 kanske..åkte alla hem. och vi fick de pengar som, blev över från lagkassan. jag fick 311 kr.

Idag:
Är fortfarande sjuk..va det igår också fast då va jag faktiskt bättre än idag "/ igår blev jg snurrig i huvet när jag gick runt :P haha. idag har jag bara legat i sängen hela dan..haft tråkigt som fan ! menmen..vill man bli frisk så.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tråkigt att va sjuk igen :(

2009-01-12 @ 01:43:00
Postat av: Kate

KRYA PÅ DIG !

2009-01-12 @ 15:43:41
URL: http://katylicious.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaa mycket ! "/

tack :)

2009-01-12 @ 17:22:27
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0