13 januari 2009

Vanka vanlig tid imorse för att gå till skolan. hade väldigt ont i halsen..jag klädde på mig kläder och gick till badrummet för å sminka mig. medans jag höll på började jag må illa så jag fick sätta mig ner hela tiden :P usch mådde jätte konstigt. efter ett tag kom jag på att jag hade ganska bråttom. jag kände att jag inte skulle orka gå runt i skolan och må illa hela dan. så jag ringde pappa som fick sjukanmäla mig (igen) :P så då bytte jag om till pyjamas igen och la mig och kollade lite på vakna med the voice. fast sen somna jag. så vaknade jag av att cayenne hoppade på mitt dörrhandtag flera gånger. det va jobbigt :P haha. sen vid typ 1 gick jag upp och gjorde toast och vanliga mackor och juice :) så satte jag på de första bert avsnitten i vardagsrummet och la mig i soffan. igår kollade jag också på bert, men de sista avsnitten.. :) och så såg jag på mamma mia. aja nu orkar jag inte skriva meeeer :O

Om några veckor åker jag till kanarieöarna :D yää !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0