14 januari 2009

Va i skolan idag..den va helt okej förutom ludde !!! förstår mig inte på honom "/ först på so:n va han as jobbig och gick efter mig och va allmänt jobbig bara. usch på honom.. !! sen i ljushallen tog han mina franska saker och skulle såklart vara så omogen som bara han kan vara och inte ge mig sakerna. så ger han såklart mappen till william som slänger den på golver mitt i ljushallen så att ALLA papper åker ut ! då tog jag upp allt och la det på skåen igen. MEN då ska såklart ludde putta ner dem igen !! blev så jävla sur då ! så jag slog till honom och va tvungen att ta allt igen.. >:(
Då gick jag till amanda och sara..så tar adam,william och ludde ännu ett häfte från mig men jag orkade inte bry mig om dem. efter en kort stund gav dem tillbaka den. så efter franskan sa ludde nåt till mig men jag ignorerade honom ! hatahatahataaa!! aja..annars va dan helt okej som sagt. efter skolan skulle jag,amanda och sara åka till skhlm men jag åkte å kollade på en lägenhetr istället. så amanda och sara köpte rebeccas present från mig också så betalar jag dem sen :P brabra! ska kolla på en present till issa p åinternet nu..mamma ska köpa nåt efter hon har jobbat men jag vill bestämma vad :P så ska kolla runt lite strax. skriver nog strax igen :P bajbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0