16 januari 2009

skolan idag..ganska okej. slöjden va as rolig :) det är nog mitt favorit ämne ! är alltid roligt ! jag började sticka idag :) ska göra fest tofflor !haha :D sen efter skolan gick jag hem och kollade på top model. sen somnade jag och vaknade en halv timme senare..sminkade mig och bytte kläder. sen skjutsade pappa mig till issa :) dit kom det jätte många, nästan hela laget och andra :) vi åt först tacos, å vi va så många så det blev väldrigt trångt och rörigt :P men gott va det. efter det öppnade hos presenter i vardags rummet, hon fick en massa fina saker :) hahaha och en jätte rolig bok av bella !! :D haha det va en tarzan bok som hon hade klistrat fast issas ansikte på alla tarzan bilder :D haha ! va så himla roligt ! så hette boken djungel issa ;) efter det åt vi marengswich eller hur det nu stavas :P sen va vi i vardagsrummet igen och spelade jätte hög musik och dansade å hade riktigt roligt :D sen åkte alla hem och pappa kom å hämta mig ;) imorgon ska jag spela match me laget :) skojskoj, fast det är klockan 7 så har hela dagen ledig som tur är. för träningen kl 2 är flyttad till fredagar från och med nu :) skönt ! Ne nu ska jag sluta snacka strunt ! Bajbaj, bjuder på min elaka gubbe -
>:D

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0