18 januari 2009

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen..gick till vivo och köpte godis, sen kollade jag bara på tv. klockan halv 6 åkte vi till gustavsberg där jag skulle spela match. klockan 7 började matchen och vi vann :) fast jag spelade inte så mycket. och när jag spelade hann jag aldrig ta vax så bollen va haaaal ! och den va jätte lätt och hård så alla tappade den hela tiden :S men det va kul iaf.  sen åkte vi å köpte kebab och åkte men och åt. gott gott gooott va det ! :P sen åt jag en massa godis och kollade på tv :)

  



Vaknade seent idag..gick upp och åt tunnbrödrulle som jag tjatade om igår :D haha ! sen har jag kollat på en massa avsnitt av crowned och ätit godis..ligger fortfarande i sänger, orkar inte gå upp. men ska städa idag så får väl gå upp sen då :P kanske ska gå på bio sen..men vet inte hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0