2 januari 2009 = första inlägget år 2009 :)

2009 !! wohoo :D nyår va riktigt rolig ! orkar inte berätta allt som hände men det va iaf as roligt :) så himla sköna människor som vi träffade !! va en riktigt lyckad kväll tycker jag :)

igår vaknade jag hos sara, vi gick till pizzerian med amanda vid kanske 1-2? vet inte riktigt :P sen gick jag hem..amanda och sara gick till coop. sen när de kom hem igen gick vi till amanda och kollade på en film..bare bea tror jag den hette..nån dansk film typ :P men jag kunde inte se halva ens..skulle träna. träningen va väldigt jobbig och inge rolig faktiskt..sen efter träningen ville tränaren prata med mig. han frågade om jag ville följa med på en cup som de ska spela från söndag till tisdag :) men jag ska säga till honom på träningen imorgon :) jag ska nog följa med :) sen sa tilde idag att han hade frågat henne också :D så hon ska också med ! :)

Idag vaknade jag vid 10..sen vid halv 2 igen..tror jag iaf :P haha. jag ligger i sängen nu :P haha klockan är halv 6 liksom ! :D haha. sara är sjuk..amanda orkar inte göra nåt..fanny kan inte..just det ! rebecca fråga jag aldrig :S fast lite sent nu.. ;) så idag har jag inte gjort någonting..haft det skönt å slappat. fast jag mår as dåligt idag..vet inte varför..saknar en viss person..kanske därför..


Kommentarer
Postat av: Sanne

Ska du inte uppdatera snart? :P Visserligen borde inte jag säga ngt alls för jag har ju tagit en "paus" men om kanske två veckor e jag back on track :D:D:D

2009-01-05 @ 19:36:18
Postat av: Louise

haha:) men jag va på cup så jag hade ingen dator ;)

2009-01-07 @ 16:26:00
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0