20 januari 2009

Vaknade en halvtimme innan jag skulle gå till skolan idag..blev lite halv stressigt :P engelskan och matten va tråkiga..men bilden va ganska så rolig. va ganska koncentrerad så jag jobbade mycket idag ! :) och mia tyckte det blev bra :P sen efter lunchen åkte alla nior till friskis och svettis i hornstull :P haha det va ganska roligt. eller han som va ledare eller vad man nu ska säga va lite rolig :P sen åkte vi hem och den snöa som fan !! jobbig jobbigt jobbigt !! om 40 minuter börjar träningen för 02-orna. kate är sjuk den odågan :P så jag måste va själv och det vill jag inte :P haha ! men jag har skrivit upp vad vi ska göra så jag hoppas det kommer gå bra... :P så måste åka alldreles strax, måste hämta bollarna och sen dra till hallen och öppna å skit :P mahaa,, :) men jaja dags att börja göra mig i ordniing för utgång ! Heejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0