21 januari 2009

Orkar inte skriva något om skolan idag.. :P eller jo HAHAHAHAHA !! sara och jag va så himla roliga ! :D haha ! sigge har fått smeknamnet "pastor" av nån, vet inte vem :D haha, å så kom sara och jag in på ämnet mc donalds ! då kom vi på att sigge skulle ändra alla namn :P så det blev chiken mc pastor , coca pastor, pastorshake å en massa saker ! haha låter säkert as tråkigt men det va otroligt kul !! :D hahaha ! hmm..sen efter skolan va jag bara hemma..varken internet eller telefonerna fungerade hemma :S sen åt vi efter ett tag.. å en nyhet här va ! tobbe ska flytta om två veckor :S fick jag veta nu :P så vi va å kollade på hans lägenhet, va ganska stor tycker jag :P eller nej inte stor direkt men aja. det va ett litet sovrum, kök, badrum och vardagsrum. blir nog fint med möbler och sånt :) haha det roliga är att vi kommer ha ett tomt rum och mamma säger hela tiden att sara kan flytta hit ! haha :D just nu ser jag på top model, skoj skoj skoooj ! pappa har en massa folk på möte här..(igen) å jag vill ha sockeerkaka ! :P om det finns nåt kvar när de gått :P nej nu ska jag se på tv..hedå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0