22 januari 2009

skolan idag va tråkig..amanda är typ jätte sjuk "/ sara va inte i skolan och rebecca gick hem efter ett tag..så jag va själv, fast bara 2 lektioner :P men ändåå ;P på franskan va vi bara 4 st ( !!!! ) det va as skönt ! så hade vi som ett slags läxförhör där vi skulle skriva allt på tavlan och det gick as bra :) sen läste vi en text och översatte och det klarade jag också :P haha ! sen gick jag hem och gjorde typ ingenting..tror jag :P just nu ser jag på topmodel och äter kall risgrynsgröt med sylt :) goooott ! :) ska kanske träna sen..men jag har så ont i huvet så får se hur det blir med det "/ ÅÅÅH bra sak på gång här ! :D jag kan gå på handbolls utbildningen för barn lag :D så himla glad !! fast jag missar ju den sista, fast den ska jag göra i typ maj :P ska bli så roligt :) aja nu ska jag fortsätta se på topmodel, heejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0