27 januari 2009

Skolan idag va helt okej tycker jag..istället för idrott skulle vi åka skridskor, men när vi kom till tp där alla skulle träffas hade de redan åkt :S så då åkte vi till zinken själva. hade inga skridskor så jag,sara,william,sigge och adam skulle gå till eriksdalsbadet och tillbaka. men killarna va så osmarta och ville ta en annan väg tillbaka, vid vattnet. det va iof finare men det tog längre tid :P haha. dem va inte alls jobbiga som dem brukar vara, de va bara roliga :P sen när vi kom till zinken igen va alla borta igen ! haha :D så vi åkte hem själva :P åkte direkt hem och åt. sen va jag tvungen att skriva schema till träningen för kate e fortfarande sjuk "/ sen skjutsade tobbe mig och jag tränade. gick väldigt bra faktiskt :) jag gick igenom regler och det va lugnt då vi satt i en ring imitten och alla lyssnade och förstod vad jag menade och minndes bra ! :D så nu kan de typ alla regler kate ! ;) sen skulle simone träna sitt lag och då stannade jag kvar. sen gick vi till västertorp och lämnade bollarna och fick skjuts av tobbe hem som va där. åkte hem och åt middag. hade fått mina saker från h&m..bikini underdelen va lite för liten, men det går :P sen va det ju en överdel och en klänning. såg på topmodel nyss typ..fy fy måste göra franska läxa strax..men det e inte så jätte mycket som vi ska kunna så i värsta fall får jag göra det imorgon..måste ju läsa klart boken till imorgon också, men det går snabbt ! ååh gud va sköönt ! :D imorgon e det sovmorgon som jag verkligen behöver ! å ingen träning, den enda vardagen jag är ledig på -.- ne nu stressar anton mig så nu ska jag sluta skriva..åå nu ser jag att jag fyller år om 4 månader ;) exaakt

Kommentarer
Postat av: kalle?

Fan anton låter trevlig,e det är sant att du är kär i han men han är för mogen för dig?

2009-01-27 @ 21:26:13
Postat av: Louise

haha rolig du e anton :O :P

2009-01-28 @ 17:16:53
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0