28 januari 2009

På musiken idag fick vi grupper som vi skulle jobba med. jag,linnéa,nellie och isabella ska spela i ett band :) linnea på synt eller nåt , nellie på bas, isabella på gitarr och jag på trummor :D ska bli as roligt ! hahaha frågan e bara om jag kan spela trummor ;D men det ska bli ruuligt ! vi ska spela beatles - twist and shout :) lyssnar på den nu och försöker lära mig texten..fast jag tror linnéa ska sjunga, och vi andra efteråt ( i bakgrunden ) men vi får se hur det blir.. :P sitter i vardagsrummet nu och ser på hells kitchen med pappi och ska nog göra lite franska snart.. :P tobbe fick nykeln till sin lägenhet idag så snart snart flyttar han. ska dit ikväll tror jag :) åå jag vill åka till stan idag ju..men ingen vill följa med, tråkmånsar ! :P nee, nu orkar jag inte skriva mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0