8 januari 2009

vaknade ganska tidigt idag..men va så gimla trött så jag låg kvar i sängen ganska länge. klockan 8 började vi ..hade matte och det gick seegt, va as tråkigt..sen va det engelska och då skrev vi lite svar på utvärderings frågor. efter det hade vi so. då fortsatte vi med andra världskriget..helt okej faktiskt. sen va det svenska och då hade vi ett lästest som en förberedning till nationella proven. sen va det lunch..efter det hade vi franska som sista lektionen. när vi slutade följde jag med sara till typ industriområdet för hon skulle hämta en mobil nånstans..vi visste inte vart det låg så vi gick runt där ett tag va as kallt !! sen efter ett tag kom det en bil som stannade och vevade ner rutan och kollade på oss..va as läskigt ! så då gick vi..vi hittade aldrig dit vi skulle. då gick vi till coop och sen vivo, sen hem. nu sitter jag på mitt rum och ser på tv. träning idag men jag mår inge bra ! har ont i kroppen, halsen och är lite förkyld..skippar nog den idag..men får se senare. nä nu ska jag inte störa längre ;) heejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0