INGEN RUBRIK

Igår:
pappa fyllde år igår !! :) GRATTIS <3 först på dagen fick mamma och jag skjuts till nacka där vi gick till gymnasiet på öppet hus. det lär roligt när typ den biträdande rektorn pratade om frisör. det va en fin salong och det verkade bara så bra ! :) så jag ska söka nacka som mitt första val :D efter vi hade vart där gick vi till nacka forum. där prövade jag en massa saker och sen köpte jag en film till pappa. jag provade en kjol som jag har prövat förut, köpte den inte men ångrar mig nu :P sen åt vi på burger king och åkte sen hem. då städade jag mitt rum och efter några timmar kom släkt hit och vi firade pappi ;)

Idag:
Vaknade typ 10, gick upp och gjorde mig iordning. sen gick jag till tp där fanny väntade :) va helt sjukt länge sen vi träffades !!! vi åkte till t-centralen. letade efter kjolen jag prövade igår men den fanns inte !! >:( vi gick runt lite..sen kom det en konstig kille..han va läskig och pratade med oss :S fanny köpte en tröja som jag också prövade, men jag ville inte ha den. fast den va faktiskt fin ! :P sen köpte hon ett vitt linne och ett par örhängen. jag köpte ett par likadana örhängen :) sen åkte vi hem till fanny. gud va snyggt det va !! dem har ju byggt om. jätte fint verkligen ! vi kollade på eva och adam serien :) och sen åt vi rostbiff och potatisgratäng, suuuuper gott ! :D haha sen spionerade vi på hennes syster som hade 4 kompisar hos sig. de pratade i telefon med nåfra killar, haha as roligt :D halv 5 åkte jag hem och nu sittar jag på mitt rum. klockan 8 ska jag spela match ! :) skoj skoj. Nej nu orkar jag inte skriva meeeeer ! hedå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0