INGEN RUBRIK TACK!

Fyfan säger jag bara ! FYFAN ! skulle till träningen idag, det snöade och va allmänt piss väder. jag va tvungen att gå till västertorpshallen och hämta ett tungt fullproppat nät med bollar och västar. den va typ omöjlig att bära på ett bekvämt sätt ! as jobbigt !! sen fastnade jag i repet när jag bar den. sen kom jag tillslut fram till hallen där det va några barn. jag fick stressa as mycket också ! då ser jag att det är värsta staketet just där jag måste gå för att gå in ! åå då blev jag as stressad..tillslut hittade vi hur man skulle komma in och då började jag träna. kate är som sagt sjuk så jag fick träna själv och det va typ kaos. va aldrig sjuk igen kate ! hahaha :P va så jobbigt. när vi skulle köra lekar ville de göra olika lekar och alla ville förklara och ville vara vissa saker. blev så gimla trött då :P sen skulle de köra match å då fick man ju förklara att så ska man inte göra å sånt, å dem va  många ! :P haha usch..det gick säkert bra, bara att jag va så stressad typ hela tiden så jag märkte aldrig :P aja, skit samma nu är det iaf klart :P haha skönt faktiskt ;) och nu ett till fyfan!! FYFAN för att jag är borta den 21 då den sista "lektionen" i bollskolan är ! man måste ha 100 % närvaro för att få vara med och det skulle va as bra om jag gick på den..å nästa är om ETT ÅR !!!! aaah blir så sur !! Nej nu ska jag sluta skriva, säkert tråkigt att läsa om mina problem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0