Internet shopping


Internet köp på H&M :)
Klänning för 149 :-
Bikini överdel 49,50 :-
Bikini underdel 19,50 :-

Köpte bikinin på rean, inte så jätte snygg men har stort behov av en till bikini :P ska nog leta efter yttligare en ! skulle egentligen viljat ha en underdel som passar till en bikini överdel som jag redan har, men det gick inte att köpa i min storlek "/ fast nu har jag ju bara kollat på internet, har inte vart inne i stan å kollat än ;) Men får dra mig in till stan minst en gång innan jag drar till spanien, måste nog ha en till bikini :P Sen ska mamma köpa presenter som jag har valt ut på internet till issa !


Sminkväskan är ett intärnskämt ;D youandme kitty lovers, you know what i meen issa ;) <3 Den kostar 29,50 :-
Ljusrosa nagellack 39,50 :-
Make-up svamp 19,50 :-  + en likadan till mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0