--

Nu har jag sökt gymnasium :)
1. nacka gymnasium
2. sjödals..tror jag iaf att den heter, en i huddinge :P
3. John bauer
4. S:t eriks
5. G2

Hoppas så jävla mycket på nacka ! :D och hoppas sara kommer in också, skulle va as bra ju !! :) men men ..det är bara å plugga på nu...har några ämnen jag ska satsa på, så hejja mig !



Ne nu ska jag nog gå till badrummet och ta bort smink å sånt..hatar att ta bort sminket, haha det tar sån tid :P men man måste väl ;P nej jag orkar inte gå å lägga mig..tråkigt ju. usch nej,,jag har fått en ny svenska bok som ska va utläst tills nästa vecka ! + att jag har en engalska bok som jag också läser..fyfan ! oh nej,,varför kommer jag på alla läxor nu ?? jag ska ju skriva ner svåra ord som jag har i min engelska bok tills imorgon "/ orka kolla igenom boken och leta ord..aja behöver inte skriva så många :P ska gå och hämta tandborsten nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0