-

Imorse gick jag upp vid halv 9, vid typ 10 åkte pappa och jag iväg till golfbanan. men innan det skulle jag packa handbollsväskan till ikväll och då hittade jag ett par skor. Jag är så himla slarvig och glömsk att jag hade glömt ett par leriga äckliga fotbollskor från eken i min handbollsväska. Gissa hur fina de va..och jag kan säga så här, jag tror att de kanske va lite mögliga (?) hehe..

Både pappa och jag hade en dålig dag när det gällde golfen, ingen spelade bra och då är det inte kul. Och jag sumpar allt när jag ska putta, det är sååå tråkigt och jag är så dålig på det också. beror väl antagligen på att jag tycker det är tråkigt ? Aja, vi skulle spela 18 hål, men det började spöregna vid åttonde hålet och båda spelade dåligt så vi gick av banan vid 9onde hålet. ganska skönt. Sen åkte vi till max och åt, sen hem igen.

Klockan 6 ska jag va på bosön och träna, orkar inte, men måste väl antar jag ;) Nyss öste regnet ner, men efter regn kommer solsken och nu är solen framme !



Jävligt dåliga bilder som inte fångar regnet, men det öste ner..
Dagens låt som jag iof har lagt upp förut ;) men den spelas flitigt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0