-

Godmorgon folket !
Vaknade för några minuter sen, först vaknade jag vid 8 av att mina föräldrar va uppe..varför så tidigt liksom ? Sen va det för ljust för att somna om + att det va varmt och det va inte tyst. Men efter ett tag somnade jag, typ en timme. Sen vaknade jag nyss av att det va ljust, skit varmt och att simone spelar gitarr på sitt rum. Vi har nog sveriges tunnaste väggar, så jag hör tom när hon hostar. Så jag började banka på väggen så hon skulle sluta men hon hörde tydligen inte. Fast jag vet att hon gjorde det, hon låtsades säkert bara..skulle inte förvåna mig.

Idag ska vi få lite gäster som ska kolla in hur vi bor, morfar och anne ska komma, sen vet jag inte om sara och sanne kommer. det får vi se, roligare om de är här. Jaja, inget kul att berätta så här när man gick upp precis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0