2

Invigningen:
Alla tjejerna satte på sig sverigetröjor, och de som inte hade några hade iaf gula tröjor på sig. Först gick vi en parad med en massa trummor i ledningen. Vårt lag gick 2a i ledet och alla ville ta foto med oss, haha. Vi gick runt på en massa gator och sjöng och hade roligt. Folk kastade ut vatten från balkongerna och fönsterna. Till slut kom vi in på en arena där lagen fick springa in på planen, lagvis alltså. Vi va som sagt 2a och jag sprang först mohaha, de filmade allting och det va jätte mycket folk på läktaren. Sen fick man ställa sig bakom en sak. Efter ett tag kom barcelona in ! då började vi skrika och vinka åt dem, så de sprang till oss och va med oss under hela invigningen. Jag och Julia va med barca hela tiden och hade jävligt roligt. Sen efter invigningen skulle vi gå hem. Men sen sprang jag, julia och linnea efter barca killarna haha ! Kommer inte ihåg om det va några andra som också följde med..bella va nog också med föresten.  så då gick vi runt med dem och tog gruppfoton ;D Sen fick jag deras barcelona flagga, men när vi skulle gå så tog en annan tillbaka den, jag som hade fått den :O skit gubbe !


Japp alla vill ta kort med svenskarna ;)

Paraden yiiha

Polisen fick en egen skylt

Barca !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0