3

Miss Torrellano:
Alla som ville fick skriva upp sig på att vara med i en tävling som hette miss/mr torrellano och alla tvingade julia att vara med. På kvällen så träffade vi barcelona och va med dem. Efter ett tag gick vi in i folkmassan för att se scenen där julia skulle vara på. Men alla killar höll på att ta på en rumpa hela tiden ! Så då gick linnea och hämtade sergi och hector haha. Dem gick fram till killarna och ba: Om ni rör henne igen ! och pekade på mig, haha ! Sen sa sergi att jag skulle följa med honom bakom scenen istället för där va det inte lika mycket folk. Så då gick jag dit och där va det flera killar från barcelona. Efter ett tag kom julia upp på scenen och hon skulle dansa, så sjuuuukt jävla bra hon va !! Efter ett tag så gick jag,sergi,julia,micki,linnea och raul iväg. Men då kommer några i vårt lag springande efter oss och ba : JULIA HAR VUNNIT !! Så vi sprang tillbaka igen och då skulle julia battla mot en annan tjej haha ! Sen tog hon upp micki på scenen och dansade med honom, så himla gulligt ! :D Tillslut vann hon allting och blev miss torrellano :D Efter det så gick jag,sergi,linnea och raul till skolgården.


Julia sköningen inledde med robotdansen

Gissa om jag va hes dagen efter


När hon battlade mot hon som kom 2a

En liten kyss blev det också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0